BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

**friendship never ends**



~ Rama -rama ~

Saturday 11 June 2011

terdetik aku seketika....


Ya Allah...apa kah semua ini petunjuk darimu?? Apa yang aku rasakan sepanjang dalam hidupku seperti ditayangf kan semula dalam renungan k0s0ng ku tentang masa depan....seperti semua ini menjadi persoalan dalam hidupku,....yah..aku sedar Ya Allah...aku telah jauh tersasar dari kehidupan sebenar aku menjadi khalimat di bumi-Mu ini..jauh dari jalan yang Engkau dan Kekasihmu berikan kepada kami...terlalu banyak aku menungkan semakin jauh aku rasakan dari kehidupan hakiki aku..Tidak dapat ku sangkalkan semua ini adalah pilihan aku sendiri…aku sendiri yang menjerumuskan aku dalam kehidupan yang sebegini..tiada siapa yang mendorong aku….itu kesilapan diri aku sendiri..aku tidak dapat menunding jari kepada orang lain..lebih-lebih lagi kepada kedua orang tuaku…sudah banyak pengorbanan mereka untuk memastikan kami adik beradik berada dalm kehidupan yang diredhai-Mu Ya Allah..kini hanya pilihan kami yang aklan menentukan masa depan kami…terlalu sempurna dan memadai segala ilmu dan didikan orang tua kami kepada kami Ya Allah..

0 comments: