BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

**friendship never ends**



~ Rama -rama ~

Saturday 11 June 2011


Bagaimana denbgan masa depan aku?? Ke mana hala tujuan aku selepas habis belajar?? Adakah aku akan mendapat perkerjaan dan kerjaya yang setimpal dengan ijazah yang aku ambil?? Bagaimana plak dengan pembayaran balik ptptn aku? Dpt kah aku selesaikan dengan semua ini dengan sebaik mungkin. Dapatkah aku membalas semua jasa-jasa ibu dan bapaku? Dapat kah aku membahagiakn mereka? Dapatkah aku memberikan kehidupan yang selesa kepada mereka? Sebagaimana yang mereka telah sediakan kepada aku dengan adik2 ku yang lain. Xkn aku membiarkan mereka stick dengan kehidupan mereka seperti sekarang…bersusah-payah lagi untuk mencapai kehidupan yang selesa..dan msih memberi nafkah kepada anak-anak mereka? Xkn kami msih bergantung harap dengan mereka? Membebankan mereka? Sampai bila??? Huhuhu..penat otak aku memikirkn semua persoalan yang xda jawapan yang pasti..jika dapat aku memag tidak mahu memikirkannya..tpi apakan daya..aku terpaksa gak…xkn dh berhabis untuk belajar tinggi2..n then bila dh hbs…jadi surirumah sepenuh masa..terperuk jak kt umahhh..kn3?? hmm…..

Bakal tunang aku ada membuat perancangan untuk memulakan perniagaan secara kecil-kecilan...untuk pendapatan sampingan la kununnya..heheh..2 pun dalam bidang makanan..bak kata nya...menggunakan bakat yang aku ada sebaik2nya..aku cuma menjadi tukang masaknya jak..n then yang lain2 2 dia yang akan uruskan..sy ok je...sy ikut..yang penting ade dorongan dan sokongan dri orang2 trdekat...tengah menggumpul dana la ni...


0 comments: