BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

**friendship never ends**



~ Rama -rama ~

Friday 10 June 2011

perjalanan yang penuh sesak..sesekali aku jatuh..terdampar dalam derita hati.....namun jiwaku degil....enggan mendengar bisikan akal.....hati menginginkan dia menjadi milikku...mengabaikan cinta sejati yang tulus mencintaiku..mengecewakan hati yang iklas mengasihiku..namun itui persoalan hati...persoalan perasaan..tak mampu aku rungkaikan misteri hati...Ya Allah..jika ini memang takdirmu..takdir yang Kau cipta untuk misteri hati....aku merelakan ia...deritanya aku di dalam misteri CINTA anugerahmu...cuma satu..aku inginkan dia..benar aku ingin memiliki dirinya sebagaimana hatinya telah aku miliki....menjadi teman sepanjang hayatku....di jalan suci-MU..dengan keredhaan-Mu dan rahmat-Mu....bimbinglah kami Ya Allah...semoga kami menjadi pasangan yang berada di bawah lindungan-Mu dari segala2nya... AMIN...
 
 

0 comments: