BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

**friendship never ends**



~ Rama -rama ~

Thursday 14 June 2012

wah...lama rasanya xupdate blog nih.. 06/05/2010...aku mmbuat pilihan untu terima dia dlm hidup aku...mula2 memang permulaan sesuatu hbgan yg sgt sweet aku rsa....best sgt2...tpi biasalah...bak kata org tua dulu2...sdangkan ldah lgi trgigit..inikan pula manusia yg brkasih...hm....stiap hubungan pasti ada dugaan nya...& segala dugaan lah akan mngukur sjauh mne kuatnya ikatan kasih yg kita prnh bina...stiap dugaa tersebut juga mnjdikan kita lbih tabah & kuat untuk mmpertahankan hbgn kta brsama org yg kita syg. stiap panas pasti akn di selang selikan dgn hujan...untuk mewarnai hidupan kita dgn keindahan warna2 pelangi disampig ia mmberi ruang kpda semua hidupan di bumi ini segar sntisa & tumbuh dgn pnuh rahmatnya...tanpa hujan pasti pasti semua hidupan kering kontang... tap...Alhamdulillah...semua dugaan trsebut tlah mmbuatkn aku & abg lebih tabah & lbh kuat untuk mghadapi apa jua yg brlaku lm hbg kami.... dan saat yg paling mmbhagiakn yg blku dlm hbgn kami ialah pda tarih 05/06/2012 dia telah sah mjai tunangan aku setelah dua tahun lbh hbgn kmi.. amin...Alhamulillah syukur ke hadrat Illahi... skrg ni aku dh pegang status baru plak...dh jdi tunangan org..hope hbgn ini akn brkekalan ke jinjang pelamin dan slamanya hingga ke akhir hayat...IsyaAllaha..aku happy sgt2... aku brjnji kpda diriku snidri yg aku akn sdaya upaya aku untuk mnjaga hbgn ini, mjaga maruahku sbg bakal isteri abg dan mjaga maruah abg sbg bakal suamiku....Amin...sm0ga dprnudahkn segalaya.... nnty2 i upload gmbr ary 2 k... l0ve u abg.... a.k.a busman bin tahir...love u forever syg...muahhh..

0 comments: