BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

**friendship never ends**



~ Rama -rama ~

Sunday 9 October 2011

Ya Allah...puas aku tabahkan diri aku untuk hadapi bnda ni.. ku memang mrelakan dia pergi dari hidup aku..tpi aku xdpt tipu prassan aku ini Ya Allah... aku bnar2 mncintai dia...aku bnar2 mrindukan nya.... trgamak nya dia buat aku mcm ni....tpi aku xpnh nk salah kan dia.... mmg bkn salah dia..aku yg salah...aku xlayak utk dia..aku xpnh h0rmati dia..aku xpnh fahami dia...dgn suma kmahuan dia...sgala2 nya la...aku cuma mmikirkn tntg diriku sndiri je... Ya Allah..Kau tabahkan hatiku utk ini Ya Allah..bkn utk malam ni sja Ya Allah..tpi utk mlm2 strusnya..aku perlu brdiri tanpa dia d sisi aku.... aku prlu brdikari hidup sndiri....aku telah trlalu bnyk myusahkan dia slama ni Ya Allah..cukuplah sampai 2..dia dh cukup trbeban ngn suma krenah ku...mmikirkan mslh tntg aku sja..aku tau Ya Allah....sblm khadirannya dlm hidup aku..dia cukup bhagia......biar kali ini mgundur diri dri hidup nya..mmbiarkan dia bhgia brsma org2 yg dia syg..dan smemangnya...klu dia bnar2 dh ada pilihan yg lain...aku izin kan Ya Allah..sbb aku sedar...aku xbisa membahagiakan dia.... biarlah aku mrindukannya dlm diam....jgn biarkan dia trluka lagi.... jgn biarkan dia mnderita lgi... Ya Allah..ku cuma dpt d0akn dia bhagia slalu...dan Kau rahmati lah hidup dia....berikanlah dia kbahagiaan yg slayaknya dia miliki...ku m0h0n Ya Allah... amin..


ku merindukan mu


semalam ku bermimpi tentang kamu, ku teringat ’kan dirimu
kau yang pernah menjadi kekasihku
tak mudah ku menghapus bayanganmu yang terus menghantuiku
dan selalu menyisakan penyesalan
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
reff:
cinta dimanakah kau selama ini ku merindukanmu
sungguh ku tak pernah bisa lupakanmu
cinta ku tahu semua salahku tlah menyakitimu
maafkan diriku sayang kini ku menyesal
semalam ku bermimpi tentang kamu, ku teringat ’kan dirimu
kau yang pernah menjadi kekasihku
tak mudah ku menghapus bayanganmu yang terus menghantuiku
dan selalu menyisakan penyesalan
repeat reff [2x]
maafkan diriku sayang kini ku menyesal, kini ku menyesal

0 comments: