BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

**friendship never ends**



~ Rama -rama ~

Tuesday 12 April 2011

puas aku merindu..jenuh aku menunggu...adakah ini balasan yang patut aku trima?? Ya Allah....aku mohon ampun dri-Mu...aku tdk kuat utk hadapi ini..xcukup lgi kh Ya Allah...xcukup lgilah ujian yg plu aku hadapi?? cukuplah aku khilangan org2 yg aku syg sebelum ini..knpa skrg msih lgi??? 

tatkala rindu mnerpa..aku tabahkan hatiku...tatkala jiwa terseksa..jenuh ku memujuk diri..saat ku terjatuh..berupaya aku membangunkn diri..hmm

mak..ayah..maafkn ank mu ini..dgn semua apa yg telah ankmu buat slama ini..aku sedasr Ya Allah..aku bnyk myakiti aty owg yg aku syg..aty org tuaku..even dgn cara xsgaja...hm..adakah semua ini balasan dosa2 ku slama ini Ya Allah. mak..ayah...aku rindu trsgt2 kpda kalian..

0 comments: